torsdag 23 april 2009

Magdas scrapfeber - deltävling 11


Näst sista utmaningen såg ut såhär: "Eftersom jag älskar djur vill jag att du scrappar en layout med foto(n) på något djur! Hundar, katter, hästar, apor eller varför inte en spindel?! Även kort går bra, då vill jag också se något djur på kortet (stämplat eller utklippt t.ex). Kom ihåg att något från Scrapfeberpaketet måste ingå på ditt bidrag!"

Jag bestämde mig för att ta tjuren vid hornen och scrappade om läskiga djur:


Material

  • Material från scrapfeberkitet:

    • "pindlar" i titeln är bokstavsstickers från kitet (s:en var slut så jag fick rita dit ett eget.. hoho)

  • Från andra källor:

    • Basic Grey papper
    • Akrylfärg för att skapa splatter och droppar
    • Chipboard letter stickers, frightful collection
    • Chipboard döskalle och spindlar
    • Signo uniball white pigment ink pen
    • American Crafts slick writer finetip

1 kommentar:

Foxan sa...

Otroligt snygga spindlar (med tanken på att du har arachnofobi)!