tisdag 24 mars 2009

Utmaning.


Jag hittade en utmaning som flöt runt i blogosfären och kände, trots att jag inte blivit direkt utmanad, att jag ville anta utmaningen genom att kopiera den, skriva in mina svar och utmana andra. Med andra ord blev jag utmanad av mig själv och därför tänker jag inte länka eftersom ni redan är här om ni läser det här ;) Såhär funkar det:

Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (annat än på punkt 1 förstås)!
Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika). Lycka till!

1. Vad heter du?: Louise
2. Ett ord på fyra bokstäver: Lupp
3. Flicknamn: Lisbeth
4. Pojknamn: Love
5. Yrke: Lantbrukare
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Lovikavantar
8. Mat: Lasagne
9. Sak i badrummet: Lampa
10. Plats/stad: Lima
11. En orsak att vara sen: Ledsen, men bilen startade inte...
12. Något man skriker: Lurad!! (1a april tex)
13. Film: Lock, Stock and Two Smoking Barrels
14. Något man dricker: Lingondricka
15. Band: L´âme Immortelle
16. Djur: Lemur
17. Gatunamn: Luntmakargatan
18. Bil: Lamborghini
19. Sång: Lovesong
20. Känd person: Loke - trubadur

De två som jag utmanar är (eftersom jag inte känner fler bloggare så pass bra)...
Syster min och Linda

Inga kommentarer: