onsdag 18 mars 2009

Det suger i tarmen!


Ja, både i scraptarmen och show-and-tell-tarmen. Scraptarmen får nog lugna sig lite till på söndag, då jag ska på LC-mässan! Whoopedoo! Hoppas det blir roligt. Jag är lite nervös. Det är min allra första scrapträff någonsin, utöver ett par aftnar som jag satt på Papprika mellan 18-22 för att färdigställa min systers album i höstas.

Show-and-tell-tarmen kanske är ett mer subtilt fenomen, men vad jag menade var att jag har tillverkat ett kort som jag är riktigt nöjd med, men som jag inte kan visa än. Det har nämligen inte hamnat i rätt händer. Det ligger fortfarande här hemma hos mig trots att personen som skulle fått det fyllde år redan i måndags. Problemet är att jag varit (och fortfarande är) superförkyld. Så fort jag lyckats bli frisk och boka en dejt med J så lovar jag att visa upp kortet här.

Men vem vet? Jag kanske lyckas påbörja och färdigställa någon fin skapelse på söndag som jag kan visa upp tills jag kan lägga upp bilder på födelsedagskortet till en av mina käraste vänner? :)

Håll till godo!

Inga kommentarer: